terça-feira, agosto 26, 2025
Sem resultados
Visualizar todos os resultados
O Verídico
  • Principal
  • Política
  • Amazonas
  • Brasil
  • Mundo
  • Judiciário
  • Economia
  • Principal
  • Política
  • Amazonas
  • Brasil
  • Mundo
  • Judiciário
  • Economia
Sem resultados
Visualizar todos os resultados
O Verídico
Sem resultados
Visualizar todos os resultados

Spanish Telco Builds Digital Assistant to Engage Customers on New Levels

por marceloleite
7 de maio de 2018
no Sem categoria
0
Spanish Telco Builds Digital Assistant to Engage Customers on New Levels
0
Compartilhamentos
9
Visualizações
Share on FacebookShare on Twitter

Learn how multinational telco Telefonica used the Azure Bot Service and Microsoft Cognitive Services to build and support Aura, an intelligent conversational agent for multiple services. With Aura, Telefonica customers can manage their products and services with the company, get real-time support, or just change the TV channel, all through natural voice interaction and personalized user experience. Telefonica used Microsoft AI technology to meet its deadlines, reduce development cost and effort, move customer loyalty to a new level, and generate new business opportunities.

PUBLICIDADE
marceloleite

marceloleite

Próxima notícia
Mixed Reality at Microsoft: Partner Spotlight with thyssenkrupp Aerospace

Mixed Reality at Microsoft: Partner Spotlight with thyssenkrupp Aerospace

Recommended

STJ lança segunda edição do periódico Arte no Tribunal

STJ lança segunda edição do periódico Arte no Tribunal

4 anos ago
2015-09-01-09h00-CSF-Impasses e Perspectivas da Sociedade Brasileira

2015-09-01-09h00-CSF-Impasses e Perspectivas da Sociedade Brasileira

7 anos ago
  • Principal
  • Política
  • Amazonas
  • Brasil
  • Mundo
  • Judiciário
  • Economia

Sem resultados
Visualizar todos os resultados
  • Principal
  • Política
  • Amazonas
  • Brasil
  • Mundo
  • Judiciário
  • Economia